Ajutor si FAQ

Mai jos regasiti raspunsuri la cele mai frecvente intrebari pe care noi le-am intalnit. Daca nu gasiti raspuns la intrebarea dumneavoastra va rugam sa ne contactati pentru a va putea raspunde.

Da, cu siguranta. Recomandarea noastra este sa luati legatura pentru a va ajuta cu luarea masurii corecte. Verighetele sunt executate numai la comanda, astfel ele trebuie sa fie realizate corect, deoarece de multe ori alterarea acestora ulterioara nu este posibila.

Pentru locuitorii din Bucuresti si Ilfov, luati legatura cu un reprezentat SempOro in vederea stabilirii unei intalniri de consultanta (Respectand regulile in vigoare Covid).

Serviciile noastre de consultanta sunt GRATUITE

In cazul in care intampini dificultati in realizarea unei comenzi online, acceseaza CUM COMAND si urmeaza pasii prezentati in pagina.

In acest caz, veti fi contactat de catre un reprezentant SempOro, telefonic sau prin email, care va va informa cu privire la indisponibilitatea produselor. Reprezentantul SempOro o sa va ofere optiunile disponibile pentru produsul dumneavoastra sau produs similar.

Plata poate fi efectuata online, prin intermediul serviciului de plati Netopia sau ramburs in momentul receptionarii coletului. In cazul produselor la comanda este necesara achitarea unui avans de 40%, urmand ca restul de plata sa fie achitat la momentul livrarii comenzii.

Desigur. Toate produsele SempOro sunt atent ambalate in cutii pentru bijuterii si pungute inainte de a fi trimise catre destinatar. Modul de prezentare cu context informativ al fiecarei piese poate fi gasit in pagina de produs la Specificatii.

SempOro ofera certificate de garantie pentru toate bijuteriile, acestea fiind insemnate cu titlul aliajului si marca indicând caratele pietrelor pretioase din montura. In Specificatiile fiecarui produs vor fi indicate tipurile de certificate care insotesc produsul

 

In cazul in care doresti sa afli mai multe despre un produs, poti sa ne contactezi direct la numarul de telefon 0736 309 680 sau sa ne lasi un mesaj in sectiunea CONTACT.

SempOro ofera garantie pentru toate produsele comercializate.
Garantia nu include produsele care prezinta defecte cauzate de lovituri, purtare sau manipulare neadecvate.

SempOro ofera in anumite cazuri si Garantie pe Viata pentru defectele de fabricatie. Tipul si durata garantiei sunt specificate in pagina fiecarui produs

In cazul in care produsul nu este executat la comanda produsul poate schimbat in cazul in care nu corespunde dorintelor tale, poti solicita schimbarea acestuia cu alta bijuterie disponibila in stocul nostru. Schimbul se poate realiza in maxim 30 de zile de la achizitie. Contacteaza-ne direct la numarul de telefon 0736 309 680  pentru a afla modul in care poti realiza schimbul.

Totul depinde de modelul inelului comandat. In cazul in care acesta are un model simplu si nu este incrustat cu pietre pe partile laterale, poate fi cu usurinta modificat de specialist SempOro. In cazul in care redimensionarea nu este posibila un reprezentat SempOro va gasi o solutie pentru a satisfice nevoile dumneavoastra.

Daca produsul SempOro achizitionat online nu corespune cerintelor tale, il poti returna in termen de 14 de zile. Pentru a face returul te rugam sa completezi Formularul de Retur Produsele la comanda speciala (personalizate) nu pot fi returnate.

Pentru a fi gravate, bijuteriile trebuie sa aiba o latime de minim 3mm si suficient spatiu pentru a inscriptiona mesajul dorit. In pagina fiecarui produs. Daca gravura este disponibila va fi indicat acest lucru in Specificatiile produsului.

Nu. Insa poti achizitiona bijuterii cu aur la schimb prin stabilirea unei intalniri cu unul din reprezentatii SempOro. Acest serviciu este disponibil momentan numai pentru Bucuresti si Ilfov.

Da. SempOro este specializat in realizarea bijuteriilor la comanda. De la gama noastra de produse personalizate si pana la realizarea de piese unicat in conformitatea cerintele si dorintele dumneavoastra.

Avem mai multe tipuri de produse. Pentru produsele din stoc conform specificatiile produsului, se va elibera catre firma de curierat, la o zi dupa confirmarea platii, in functie cat de devreme/tarziu ne va ajunge aceasta informatie.  Din momentul confirmari platii in majoritatea cazurilor timpul de livrare este de maxim 14zile, la specificatile produsului dorit gasiti timpul de livrare. Pentru unele produse ca cele la comanda sau personalizate, acesta poate varia. Prin urmare un timp estimat de realizare si livrare il veti gasi in Specificatiile fiecarui produs.

Pentru produsele realizate de la schita durata poate ajunge si la 90zile lucratoare. Timpul necesar fiind influentat si de timpul necesar pentru dumneavoastra sa decideti cu privire la unele aspecte ale proiectului.

Programul Familia SempOro este modul nostru de a va multumi dumneavoastra. Este un program de loialitate ce va ofera bonusuri, reduceri si servicii gratuite
Atunci cand va creati un cont de client, veti fi automat inrolat in Programul Familia SempOro.
Pentru mai multe detalii cu privire la livrari va rugam sa cititi Politica de Expediere.

Va rugam sa ne contactati telefonic (0736 309 680), prin email, messenger sau Whatsapp pentru a va putea raspunde la toate intrebarile.