Skip to content Skip to footer

ANULATI SAU SCHIMBATI O COMANDA

Dacă decideți să anulați sau să modificați comanda *, puteți face acest lucru cu ușurință pe site-ul nostru în primele 2 zile de la cumpărare. Vă rugăm să urmați pașii de mai jos pentru a modifica sau anula comanda:
1 – Conectați-vă la contul dvs. SempOro. Dacă nu aveți un cont SempOro, îl puteți crea cu ușurință făcând clic pe butonul LOG IN / SIGN UP din partea de sus a acestei pagini.
2 – După conectare, accesați pagina Contul meu și faceți clic pe „Comenzile mele” din meniul din stânga.
3 – Găsiți comanda și faceți clic pe „Anulare” pentru a anula comanda sau faceți clic pe „Editați” „pentru a modifica detaliile comenzii.
Vă rugăm să rețineți că anularea și modificarea comenzii dvs. poate duce la întârzieri. Veți fi informat cu privire la data actualizată de livrare în cazul întârzierilor.
* Cererile de anulare și modificare sunt valabile numai pentru comenzile care nu au intrat în procesul de producție.
După intrarea în procesul de producție, comanda NU POATE FI ANULATĂ ȘI / SAU MODIFICATĂ. Datele de livrare pot fi modificate pe tot parcursul comenzii până la livrare. După emiterea AWB, se pot face modificări, dar pot apărea costuri suplimentare.