Cum comand
Puteti plasa o comanda prin intermediul web site-ului www.semporo.ro, a aplicatiei SempOro disponibila in AppStore sau GooglePlay Store sau cu ajutorul Departamentului de Relatii Clienti SempOro (WhatsApp / sau telefonic la +40736309680)
- Selectati cu un click produsul dorit pentru a intra in pagina sa
- Adaugati nr. de bucati dorite si apasati butonul “Buy Now”/“Cumpara acum”
- Repetati acest proces cu fiecare produs dorit.
- Dupa ce ati adaugat toate produsele dorite in Cosul dvs de cumparaturi, dati click pe Cosul de cumparaturi, situat in partea dreapta sus a paginii (numarul din coltul cosului indica numarul de produse din cos).
- Apasati butonul “Vezi Cosul” pentru a verifica piesele si numarul acestora.
- Apasati Finalizare pentru a va putea completa detaliile dvs. pentru o facturare corecta.
- Completati detaliile de expediere de pe formularul afisat. Necesar este sa adaugati Codul Postal al adresei de primire pentru a facilita corectitudinea livrarii coletului dvs.
- Daca alegeti livrarea la Easy Box va rugam sa alegeti orasul din “Arata harta EasyBox” la care se va livra coletul, adaugand locatia exacta dupa codul postal.
- Daca sunteti deja membru SempOro, va rugam sa va autentificati pentru a primi punctele Bonus in contul dvs. din cadrul programului de fidelizare si cashback aferent comenzii in portofelul virtual SempOro. Daca nu, va sugeram sa va inregistrati pentru a primi punctele in contul dvs. personal si pentru a le putea folosi ulterior.
- Daca aveti Cupon, va rugam sa il introduceti pentru a fi redusa suma disponibila.
- Pasul urmator este sa selectati optiunea de plata dorita si de asemenea este necesar sa cititi si sa bifati “Termeni si Conditii” site-ului web.
- Plata cu cardul este securizata si se efectueaza prin intermediul MobiPay – Netopia sau Stripe.
- In cazul in care plata se face prin “Plata Ramburs”, acest serviciu nu are extra taxe si va trebui sa efectuati plata la curier in momentul ridicarii coletului, suma confirmata aferenta comenzii finalizate.
- Optiunea de plata efectuata prin “Transfer bancar direct” se va respecta aceleasi procedura de confirmare a comenzii la care se adauga dovada platii comenzii si abia dupa aceea se va incepe pregatirea si livrarea comenzii, proces in care veti fi informat la fiecare pas urmat de noi, ca la fiecare alta comanda plasata.
- Dupa ce comanda finalizata a fost plasata, indiferent de optiune, veti primi email, sms si un telefon de confirmare pentru a ne asigura ca totul este corect, asa cum va doriti.
- Dupa ce comanda este integral procesata si pregatita de livrare, SempOro va trimite un email cu numarul de AWB aferent coletului dumneavoastra.
- Cand primiti coletul verificati ca etichetele de siguranta sa fie intacte.
- Exista competitii/concursuri diverse pe canalele noastre de social media. Asa ca va recomandam sa faceti poze, sa filmati cand deschideti coletul (unboxing) si sa impartasiti cu prietenii dumneavoastra experienta SempOro. Pentru a putea sa luati parte la concursuri si competitii trebuie sa Tag-uti SempOro in postare, aveti sansa sa fiti urmatorul norocos SempOro!
- Va uram sa aveti un cos plin cu bijuterii stralucitoare si unice pe care sa le daruiti sau purtati cu multa iubire!
- Bun venit in Familia SempOro