Cum comand

  1. Dupa ce ati gasit produsul/e dorite dati click pe butonul “Adauga in Cos”
  2. Repetati acest proces pentru fiecare produs dorit…
  3. Dupa ce ati adaugat toate produsele dorite in Cosul dvs de cumparaturi, dati click pe Cosul de cumparaturi, situat in partea dreapta sus a pagini (numarul din coltul cosului indica numarul de produse din cos).
  4. Apasati butonul “Vezi Cosul”:
  5. Daca aveti un Voucher / Cupon / Card Cadou adaugati codul acesteia in campul special creeat: si apasati butonul “Aplica cuponul”. (acesta va ajusta totalul cosului).
  6. Selectati metoda de livrare disponibila din tabel. Daca este nevoie setati corect adresa pentru livrare prin click pe “Modifica adresa”:
  7. Dati click pe “Continua cu finalizarea comenzii”:
  8. Completati toate campurile necesare facturarii.
  9. Daca doriti ca livrarea sa fie facuta la alta adresa decat cea de facturare, bifati casuta: “Livrezi la o alta adresa”: si completati campurile aferente adresei de livrare.Nota: In cazul in care aveti cont SempOro atunci puteti salva aceste adrese in pagina contului dumneavoastra.
  10. Alegeti daca doriti sa achitati integral sau avans (40%) – Pentru plata in rate este OBLIGATORIU selectarea plati integrale a comenzii in avans (acesta selectie este necesara ca suma totala sa fie calculata pentru achitarea in rate).
  11. Selectati metoda de plata.

    Pentru plata in rate alegeti “Plata cu Cardul”. Nota:Plata in rate este disponibila pentru urmatoarele carduri de cumparaturi (posibilitatea de achitare a intregi comenzii in 2-10 rate):

    In functie de selectia dumneavoastra urmati instructiunile pentru finalizare.Observatii: Pentru produsele realizate la comanda este necesara achitarea integral in avans sau achitarea unui avans de 40% din totalul comenzii. Daca doriti sa achitati in rate, atunci este necesar sa selectati metoda “Netopia”, valoare integrala si sa urmati instructiuniile pentru plata in rate.

  12. Click pe “Plaseaza Comanda” :

  13. Daca ati ales Netopia urmati instructiuniile partenerului nostru pentru a efectua plata online cu cardul
  14. Comanda a fost plasata si urmeaza sa primiti un sms, email de confirmare (in cazul in care nu il primiti, va rugam sa verificati si in spam) si sa fiti contactat de un reprezentat SempOro pentru verificare, confirmarea datelor si pentru a primi termenul de livrare exact.
  15. Dupa ce comanda este integral procesata si pregatita de livrare, SempOro va va trimite un email cu numarul de AWB al coletului dumneavoastra.
  16. Cand primiti coletul verificati ca etichetele de siguranta sa fie intacte.
  17. Exista competitii/concursuri diverse pe canalele noastre de social media. Asa ca va recomandam sa faceti poze, sa filmati cand deschideti coletul si sa impartasiti cu prietenii dumneavoastra, nu se stie niciodata cand dumneavoastra sunteti urmatorul norocos SempOro!
  18. Bun venit in Familia SempOro!