POLITICA DE EXPEDIERE

Costuri de transport și termen de livrare
Livrarea Standard a comenzii dvs este gratis pentru comenzi cu valoare mai mare de 250Lei. SempOro nu acoperă costurile de transport pentru articole returnate.
Pentru livrarile in afara Romaniei va rugam sa luati legatura cu departamentul Relatii cu Clienti in vederea stabilirii costului de transport.
Orice comanda cu valoare mai mare de 15.000 Lei, va beneficia de transport gratuit in EU si orice comanda peste 25.000Lei va beneficia de transport gratuit International.
Cand faceti achizitia, veti primi o data estimata de livrare. Va rugam sa tineti seama de faptul ca data estimată de livrare nu este un termen fix garantat al livrarii comenzii dvs. Se calculează automat pe baza timpului total necesar pentru procesarea, producerea si livrarea comenzii dvs impreuna cu locatia adresei la care trebuie livrata comanda.
Termenul estimat al livrării este bazat pe livrare la orașele capitale. Va rugam sa luati in seama faptul ca livrarea la locatii mai indepartate poate necesita mai mult timp. SempOro nu asumă responsabilitatea pentru intarzieri cand se livreaza la locatii si regiuni unde serviciile postale sunt efectuate conform unui orar sau la adrese, situate pe insule.
In caz de plata prin transfer bancar, sau daca plata dvs nu este efectuata imediat, termenul estimat al livrării va fi calculat de la data de primire dovada a platii/avansului. SempOro nu asuma responsabilitatea sau restituirea costurilor de transport, care provin de o asemenea intarziere.

Transport asigurat
Comanda dvs va fi livrată prin itermediul DPD, Sameday. Durata livrarii poate varia în functie de locatia adresei dvs. Veti fi instiintati cand coletul dvs pleaca de la sediul nostru si un număr de urmarire (AWB) va fi trimis la adresa de e-mail, pe care ați introdus-o cand ati facut achizitia. Toate coletele sunt asigurate pe timpul transportului. Va rugam sa va asigurati ca veti fi disponibili pentru receptia coletului dvs. SempOro nu asuma responsabilitatea pentru colete pierdute sau furate dupa livrare. Daca coletul dvs a fost returnat la dispatcher din cauza indisponibiltătii dvs la adresa de livrare, SempOro isi pastrează dreptul să taxeze clientul pentru costurile de o livrare noua.
Daca nu ati primit un număr de urmarire, va rugam sa verificati si in categoria dvs de spam/junk a emailului dvs. Daca nu stiti numarul dvs de urmărire, sau statusul livrării a ramas neschimbat cateva zile pe site-ul firmei de curierat, va rugam sa contactati serviciul nostru clienti, ca sa putem cerceta problema pentru dvs. In caz de orice problema, SempOro ramane in legatura cu firma de curierat ca sa le poată rezolva repede si cu cat mai putina incomoditate pentru dvs posibila.
Va rugam sa verificati coletul dvs inainte sa acceptati livrarea. Daca coletul a fost vatamat pe durata transportarii, refuzati chitanta pentru livrare si depuneti imediat o cerere impotriva firmei de curierat.

Adresă de livrare
Toate coletele SempOro vor fi expediate de la adresa noastra din Bucuresti, Romania. Pentru livrari in alte tari decat Romania, veti fi contactat de unul din reprezentantii SempOro pentru confirmarea adresei si costurilor aditionale de transport.
Comenzilile pot fi livrate numai la adrese de domiciliu sau de serviciu. Pentru comenzi, care trebuie livrate la o adresa diferita de cea de facturare, va rugam sa verificati daca compania, care a emis cardul o are in inregistrarile sale, ca sa nu fie o intarziere in procesarea comenzii dvs.
Pentru securitatea dvs, adresele de livrare si de facturare nu pot fi schimbate dupa plasarea comenzii, decat prin contactarea departamentului Relatii Cu Clienti SempOro. Daca nu sunteti la adresa de livrare pe data livrarii, va rugam sa contactati din timp serviciul nostru clienti ca sa verificati daca este posibil ca livrarea sa fie retinuta si amanata pentru o data ulterioara.