Skip to content Skip to footer

Costuri de transport și termen de livrare
Livrarea Standard a comenzii dvs este gratuita pentru comenzi cu valoare mai mare de 250Lei. SempOro nu acoperă costurile de transport pentru articole returnate.
Pentru livrarile in afara Romaniei vor fi calculate costul in functie de distanta, in momentul cand va introduceti Codul postal iar sistemul va calcula automat, dupa introducerea datelor sau in cazul in care nu sunteti siguri va rugam sa luati legatura cu departamentul Relatii Clienti pe email, telefonic sau WhatsApp in vederea stabilirii costului de transport.
Orice comanda cu valoare mai mare de 10.000 Lei (2.000 Euro), va beneficia de transport gratuit in tarile EU si orice comanda peste 15.000Lei (3.000 Euro) va beneficia de transport gratuit International.
Cand faceti achizitia, veti primi o data estimata de livrare. Va rugam sa tineti seama de faptul ca data estimata de livrare nu este un termen fix garantat al livrarii comenzii dvs. ci este in functie de programul companiei livratoare, expuse separate, pe site-urile acestora. Termenul se calculează automat pe baza timpului total necesar pentru procesarea, producerea (daca produsul se face la comanda sau este personalizat) iar livrarea comenzii dvs la locatia adresei la care trebuie livrata comanda.
Termenul estimat al livrării este bazat pe livrare in orașele capitale. Va rugam sa luati in seama faptul ca livrarea in locatii mai indepartate poate necesita mai mult timp. SempOro nu isi asuma responsabilitatea pentru intarzieri si cand se livreaza la locatii/regiuni unde serviciile postale sunt efectuate conform unui orar sau la adrese situate pe insule.
In caz de plata prin transfer bancar, sau daca plata dvs nu este efectuata imediat, termenul estimat al livrării va fi calculat de la data de primire a dovezii platii sau a avansului. SempOro nu isi asuma responsabilitatea sau restituirea costurilor de transport care provin din asemenea intarzieri.

Transport asigurat
Comanda dvs va fi livrata prin intermediul unui serviciu de curierat pe care dvs l-ati ales. Durata livrarii poate varia în functie de locatia adresei dvs. Veti fi instiintati cand coletul dvs pleaca de la sediul nostru si primiti numarul de urmarire (AWB-ul) ce va fi trimis la adresa de e-mail, pe care ati introdus-o cand ati facut achizitia. Toate coletele sunt asigurate pe timpul transportului. Dupa primirea tuturor detaliilor de livrare va rugam sa va asigurati ca veti fi disponibili pentru receptia coletului dumneavoastra. SempOro nu isi asuma responsabilitatea pentru coletele pierdute, furate sau deteriorate, dupa receptia coletului. Daca coletul dvs este returnat din cauza indisponibiltătii dvs la adresa de livrare, SempOro isi pastrează dreptul să taxeze clientul pentru costurile unei noi livrari.
Daca nu ati primit un număr de urmarire, va rugam sa verificati si in categoria dvs de spam/junk a emailului dvs. Daca nu stiti numarul dvs de urmărire, sau statusul livrării a ramas neschimbat cateva zile pe site-ul firmei de curierat, va rugam sa contactati serviciul nostru clienti, ca sa putem cerceta problema, pentru dvs. In cazul unei eventuale inconveniente, SempOro ramane in legatura cu firma de curierat ca sa poată rezolva repede si facil posibil, pentru dvs.
Va rugam sa verificati coletul dvs inainte sa acceptati livrarea. Daca coletul a fost vatamat pe durata transportarii, refuzati chitanta pentru livrare si depuneti imediat o cerere impotriva firmei de curierat.

Adresă de livrare
Toate coletele SempOro vor fi expediate de la adresa noastra din Bucuresti, Romania. Pentru livrari in alte tari decat Romania, veti fi contactat de unul din reprezentantii SempOro pentru confirmarea adresei. Costul transportului va fi calculat automat in timpul finalizarii comenzii, iar adresa va fi confirmata cu dumneavoastra impreuna cu unul dintre reprezentantii nostri.
Comenzile pot fi livrate numai la adrese de domiciliu sau de serviciu (nu sunt acceptate comenzi la casute postale sau PO Box, fiind necesara semnatura de primire). Pentru comenzi care trebuie livrate la o adresa diferita de cea de facturare, va rugam sa verificati daca compania, care a emis cardul o are in inregistrarile sale, ca sa nu fie o intarziere in procesarea comenzii dvs.
Pentru securitatea dvs, adresele de livrare si de facturare nu pot fi schimbate dupa plasarea comenzii, decat prin contactarea departamentului Relatii Clienti SempOro. Daca nu sunteti la adresa de livrare, in data livrarii, va rugam sa contactati din timp serviciul nostru clienti ca sa verificati daca este posibil ca livrarea sa fie retinuta si amanata pentru o data stabilita ulterior.