POLITICA DE RETURNARE ȘI GARANȚIE
Ne angajăm să satisfacem 100% clienții și să livrăm produse de înaltă calitate clienților noștri de la SempOro. Dacă, din orice motiv, sunteți nemulțumit de achiziția dvs., vă puteți returna articolul, în termen de 15 de zile de la livrarea comenzii, cu condiția ca produsul dvs. să îndeplinească condițiile de returnare.
Rambursarea produselor gravate si personalizate nu este disponibilă. Vă rugăm să selectatiți secțiunea Retragere (rambursare) de mai jos pentru detalii suplimentare
Vă rugăm citiți cu atenție această pagină, înainte de a vă returna produsul.
GARANȚIE
Bijuteriile SempOro sunt produse cu grijă și cu materiale de calitate, motiv pentru care stăm cu încredere în spatele produselor noastre, cu politici generoase de returnare și garanție.
Toate produsele SempOro sunt livrate cu o garanție gratuită a producătorului pe întreaga durată de viață. În cazul defecțiunilor de fabricație, SempOro vă va repara cu grijă și gratuit produsul, atâta timp cât produsul dvs. respectă termenii și condițiile garanției pe viață.
Toate solicitările de reparații sunt supuse inspecției de către echipa noastră de Asigurare a Calității, înainte ca cererea să fie procesată. În cazul în care echipa noastră de Asigurare a Calității determină că daunele nu au fost cauzate de un defect de fabricație, vă vom informa despre aceasta și vă vom anunța, dacă oricare dintre serviciile de reparații efectuate de SempOro sunt disponibile cu costuri sau altfel.
Garanția gratuită pe viață este disponibilă numai pentru produsele din metale pretioase (argint, aur, platina, paladiu). Pentru produsele din alte categorii achiziționate, garanția este pe o perioadă de 2 ani, începând de la data achiziționării produsului.
Termenii și condițiile pentru garanția pe viață și reparație
1. Garanția este eligibilă numai pentru defecțiunile producătorului și nu acoperă deformările și pagubele cauzate accidental, întrebuințare greșită, abuz, neglijență, servicii neautorizate sau uzură și rupere.
2. Garanția este nulă și neavenită, în cazul în care produsul a fost modificat în orice mod, inclusiv gravarea, redimensionarea sau repararea de către o terță parte, cum ar fi un alt bijutier sau altă persoană decât SempOro.
3. Dacă o parte din bijuterie (inclusiv, dar nu se limitează doar la pietre, lanțuri, cleme etc.) cade, ar trebui să fie returnată împreună cu piesele sale, înainte de orice încercare de a fi reparată. SempOro nu își asumă responsabilitatea pentru piese sau pietre lipsă.
4. Garanția pe viață nu poate fi transferată unei terțe părți.
Garanția producătorului nu acoperă următoarele:
Decolorare datorită expunerii la substanțe chimice, machiaj, piscine, băi fierbinți (jacuzzi) sau baie.
Zgârieturi, scobituri sau spargere cauzate de uzura generală sau de folosirea incorectă.
Îndoit, prins sau uzat în zona ghearelor, ce permite pietrei să cadă sau să fie pierdută din cauza neglijenței sau altor daune.
Piatra(e) pierdute sau furate.
Articolele care au fost abuzate sau uzate, pe neașteptat din purtarea normală, zilnică.
Rețineți că următoarele aspecte sunt caracterele produsului și nu pot fi considerate defecte:
Unele nereguli și variații ale meșteșugului.
Caracteristicile naturale ale metalului sau a pietrelor prețioase (cum ar fi culoarea, incluziunile interne etc.)
RETURNĂRI
Puteți returna articolul dvs. la SempOro fie pentru o retragere, redimensionare, gravare sau solicitare de reparație. Tot ce vă cerem este să ne completați formularul de returnare (se va creea link catre Formular) și includeți o copie tipărită, în pachetul dvs. de returnare.
Pentru un proces de returnare rapid și ușor, asigurați-vă că selectați tipul de retur corect și completați toate câmpurile obligatorii din formular în timpul completării. Cererea dvs. de returnare nu va fi procesată fără informațiile solicitate.
Un e-mail de confirmare, inclusiv adresa de returnare și o copie a formularului pe care l-ați completat, vor fi trimise pe adresa dvs. de e-mail după ce trimiteți formularul de returnare. Vă rugăm să tipăriți și să atașați acest formular în coletul de retur. Rețineți că cererea dvs. de returnare va fi procesată pe baza informațiilor trimise online. Orice note scrise de mână pe copia imprimată a formularului de returnare nu vor fi luate în considerare.
Împachetați-vă produsul(ele) în siguranță înainte de expediere si sosirea curierului. Pentru a va ajuta si oferi un serviciu complet, SempOro va intocmi formalitatile pentru curier, care va veni la adresa indicate de dumneavoastra in intervalul de timp solicitat. La sosirea curierului va rugam sa aveti coletul pregatit si AWB-ul trimis de noi printat. Va fi necesar dupa caz sa achitati curierul pentru retur. SempOro nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea sau deteriorarea obiectelor în transit, prin urmare va rugam sa luati in considerare bifarea optiuni de Asigurare a coletului (1% din valoarea declarata).
Costul returnării transportului nu este acoperit de SempOro și rămâne responsabilitatea clientului.
Trimiteți returnările la:
Semporo Bijuterii SRL
bdul. Iuliu Maniu Nr.6L, Cladirea Campus 6.1
Etaj 1, Biroul 115 (incinta Spaces),
Sector 6, Cod Posta 061103 Bucuresti
Odată ce primim coletul dvs., poate dura până la 2-4 zile lucrătoare pentru ca noi să procesăm cererea dvs. de returnare. Vă rugăm să rețineți că toate returnările sunt supuse unei inspecții de către echipa noastră de Asigurare a Calității înainte de procesarea unei cereri de returnare și pot apărea costuri suplimentare în funcție de instrucțiunile de returnare. Odată ce articolul este inspectat, în cazul în care se aplică taxe, veți fi anunțat înainte de orice lucrare care se face pentru a procesa cererea dumneavoastră.
Dacă aveți întrebări, nu ezitați să contactați echipa de servicii pentru clienți prin e-mail la relatiiclienti@semporo.ro sau la telefon: +4 0736 309 680 Vor fi bucuroși să vă ajute.
Citiți cu atenție informațiile de mai jos înainte de a vă returna produsul pentru retragere, gravare, redimensionare sau reparație.
RETRAGERE (RAMBURSARE)
Returul dvs. trebuie să îndeplinească toate condițiile de mai jos pentru a putea beneficia de o retragere completă:
Produsul nu a fost purtat și nu prezintă semne de utilizare incluzând, dar fără a se limita la zgârieturi, lovituri, pete sau alte defecte.
Coletul pentru returnare include toate articolele complementare, cum ar fi cutia cadou originală, certificate și alte articole promoționale.
Produsul nu a fost redimensionat sau modificat anterior.
Produsul nu este o comandă specială care a fost proiectată și / sau produsă conform specificațiilor clientului. (aceste produse au o pictograma specifica pe imaginile de pe site-ul nostru)
Produsul nu include diamantele achiziționate ca parte a certificării GIA.
Produsul a fost returnat către SempOro, în termen de 15 de zile de la data achiziționării.
Vom credita metoda dvs. de plată inițială, cu excepția taxelor de livrare si/sau retur. Rețineți că poate dura până la 15 zile lucrătoare de la receptionarea returului, pentru ca fondurile să apară în contul dvs., în funcție de emitentul bancar sau de cardul dvs.
Elementele achiziționate prin utilizarea creditului magazinului pot fi returnate numai pentru creditul magazinului și nu pot fi procesate pentru restituirea monetară. Magazinul de credit nu poate fi convertit în numerar, transferat peste altcineva sau utilizat pentru servicii cum ar fi taxa de redimensionare.
RETURNĂRI
Dacă ați comandat bijuteria fără gravură și, mai târziu, ați decis sa o gravati, vom grava cu plăcere pentru o mică taxă de 95 Ron+TVA, inclusiv expedierea după gravură.
Pentru a vă întoarce produsul pentru gravare, completați formularul de retur și urmați pașii explicați în secțiunea “RETURNĂRI”. Asigurați-vă că trimiteți produsul pentru gravare fără elementele complementare, cum ar fi cutia cadou sau certificate, deoarece aceste articole nu vor fi înapoiate după procesul de gravare.
Vă rugăm să evitați gravarea articolului de către o terță parte, cum ar fi un alt bijutier sau altă persoană decât SempOro, deoarece vă va anula garanția pe viață. Gravarea unui produs nu va anula garanția pe viață doar ın cazul ın care a fost efectuata de SempOro. Așadar, vă rugăm să evitați acest lucru
Rețineți că procesul de gravare durează aproximativ 25 de zile lucrătoare, în funcție de produs.
REDIMENSIONARE
SempOro vă vom redimensiona cu bucurie inelul negravat sau gravat, doar o singură dată gratuit, în primele 60 de zile calendaristice de la primirea produsului dvs. Produse personalizate sau modificate (comenzi speciale, care au fost proiectate sau făcute conform preferințelor clienților) nu pot fi redimensionate gratis.
Rețineți că inelele pot fi redimensionate numai în cadrul gamei de dimensiuni oferite pe site-ul SempOro. Inelele personalizate de design (comenzi speciale care au fost proiectate și / sau produse conform cerințelor personale ale clientului) nu sunt eligibile pentru redimensionarea gratuită.
Procesul de redimensionare se aplică numai modificării mărimii inelului. Lățimea sau grosimea unui inel nu pot fi modificate.
Pentru a vă returna produsul pentru redimensionare, completați formularul de returnare și urmați pașii explicați în secțiunea “RETURNĂRI”. Asigurați-vă că trimiteți produsul pentru redimensionare fără elementele complementare, cum ar fi cutia cadou sau certificate, deoarece aceste articole nu vor fi înapoiate după procesul de redimensionare.
Vă rugăm evitați obținerea articolului dvs. redimensionat de către o terță parte, cum ar fi un alt bijutier sau altă persoană decât SempOro, deoarece vă va anula garanția pe viață.
Procesul de redimensionare durează aproximativ 25 de zile lucrătoare, în funcție de produs, iar un inel redimensionat nu va fi eligibil pentru o rambursare.
In cazul Verighetelor exista uneori posibilitatea de a fi redimensionate, insa nu toate modelele permit redimensionare fara afectarea designului. Prin urmare Verighetele nu vor fi acceptate la redimensionare. Pentru a Evita aceasta situatie neplacuta avem rugamintea sa luati legatura cu departamentul de Relatii cu Clienti inainte de plasarea comenzi pentru a va asigura ca aveti masura corecta.
Acestea fiind mentionate SempOro intelege ca membrii familiei sale uneori se schimba pe parcursul vieti, prin urmare in functie de modelul verighetelor va oferim posibilitatea de redimensionare contra cost. Costul pentru redimensionarea unei verighete este de 350Lei +TVA (include: redimensionarea, reconditionarea, polisarea si aducerea verighetei in stare noua, nu include inlocuirea pietrelor pretioase pierdute, insa include inlocuirea cristalelor), in cazul in care redimensionarea nu este necesara atunci costul pentru reconditionare este de 200Lei+TVA.
In cazul verighetelor cu model ce nu permit redimensionarea avem rugamintea sa ne contactati pentru a gasi cea mai buna solutie pentru dumneavoastra.
REPARAȚIE
Pentru a returna produsul dvs. pentru reparație, completați formularul de returnare și urmați pașii explicați în secțiunea “RETURNĂRI”. Asigurați-vă că trimiteți produsul pentru reparație fără elementele complementare, cum ar fi cutia cadou sau certificate, deoarece aceste articole nu vor fi înapoiate după procesul de reparație. In cazul in care exista costuri aferente reparative care nu sunt acoperite de garantie, acestea va vor fi comunicate inainte de executare lucrari, iar lucrarea va fi executata numai dupa ce avem acordul dvs.
Rețineți că procesul de reparare poate sa durează pana la 30 de zile lucrătoare în funcție de produs.